نامزد جایزه صلح نوبل:
«سند 2030» به دنبال تبدیل کودکان به بردگانی مطیع است

«رابرت دیوید استیل» نامزد جایزه صلح نوبل در مقاله‌ای تصریح کرد که سند آموزشی 2030 یونسکو نادرست است زیرا به این نکته نپرداخته است که تا زمانیکه بانک‌های مرکزی تحت کنترل قدرت‌های استکباری باشد، تا زمانیکه ثروت‌ متمرکز و نظام قانونی داشته باشیم که به هزینه نادیده گرفتن 99 درصد، از جمعیت یک درصدی محافظت می‌کند، هیچ مقدار آموزش به هرشکلی که باشد، مفید یا رهایی بخش نیست.
وی ادامه داد، آموزشی که غرب آن را طراحی کرده، ابزاری برای بردگی است. این نوع آموزش به گونه‌ای طراحی شده است که به افراد می‌آموزد بردگانی مطیع باشند و به طور همزمان تمامی اشکال خلاقیت و اصالت را از بین می‌برد.
در این گزارش آمده است که سازمان ملل یک ابزار نادرست و ناکارآمد «دولت عمیق» است. دولت عمیق واژه‌ای است که قدرت مالی درنده غرب به نمایندگی قدرت‌های استکباری را توصیف می‌کند که دولت ها را سرنگون می‌کنند و در رسانه‌ها دست می‌برند و از سازمانهای اطلاعاتی محرمانه برای انجام جنایت علیه بشریت از جمله تغییر نظام، ترور از طریق پهپاد و شکنجه بهره‌برداری می کنند.
وی ادامه داد، سازمان ملل همچون اتحادیه اروپا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به شدت دروغگو و ناکارآمد هستند. در حالیکه بسیاری از نمایندگان این سازمانها افراد بسیار خوبی هستند که بهترین نیات را دارند اما حقیقت این است که تا زمانیکه بانک‌های مرکزی در اختیار قدرت‌های استکباری باشد که بر جهان حکمرانی می‌کنند و توسط آنها کنترل شود، وظیفه هر شهروند است که با مطرح کردن درخواست ملی شدن تمامی بانک‌های مرکزی و اصلاحات انتخاباتی برای پایان دادن به فساد و اصرافکاری در دولت، با دولت عمیق مخالفت کنند.
این گزارش ادامه می‌دهد، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) عنصر نادرست و ناکارآمد سازمان ملل است و سازمانی است که در مقابل دبیرکل سازمان ملل پاسخگو نیست و دبیرکل سازمان ملل هیچ کنترلی بر سازمانهای خاص ندارد و یونسکو سازمانی است که به هیچ وجه علاقه‌ای به خدمت به عموم مردم ندارد و تنها در خدمت حامیان مالی ثروتمند خود است.
نامزد جایزه صلح نوبل به سند آموزشی 2030 یونسکو اشاره کرد و گفت که این سند فقط یک ابزار برای رویکرد جهانی سازی است که به دنبال سرنگونی ملت‌ها و مردم با دستورکار فاشیستی که در راستای منافع قدرت‌های استکباری است، می‌باشد.
وی ادامه داد که نظام آموزشی که غرب طراحی کرده، ابزار بردگی است. این نظام آموزشی به افراد برده مطیع بودن را آموزش می‌دهد و در عین حال تمامی اشکال خلاقیت و اصالت را از بین می‌برد.
بر اساس این گزارش، مدل اقتصاد غرب بر رشد اصرافکاری، فساد و تمرکز بر ثروتمندان است. مدل اقتصاد غرب به جنگ بعنوان مرکز سود و به مردم به عنوان محصولاتی که برداشت می‌شود، برخورد می‌شود.
نامزد جایزه صلح نوبل تصریح کرد هرگونه پیشنهادات آموزشی که مدل اقتصاد غرب را به چالش نکشد، ذاتاً نادرست و ناکارآمد است.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...