سلام بر جمیع دوستان .
در هر کشوری محصولاتی استراتژیک هستند . در ایران گندم و برنج و روغن ولبنیات و تخم مرغ وچند محصول دیگه اینها را نباید تولیدشان حتی با هزینه بالا متوقف کرد ،این رعایت نشود یعنی نابودی راحت کشور .
قضیه آب را خدمت دوستان عرض کنم که خودم کارمند اداره آب هستم و چندی پیش جلسه فرمانداری بحث بحران آب داشتیم بر اساس آمار های بارندگی امسال متاسفانه وضع آب بحرانیست، نسبت به سال قبل 51درصد باراندگی کمتر و کاهش حجم ذخیره آبی سدها را داریم .
اما مدیریت مصرف آب فقط شیرهای آب نیست ، مواد غذایی و میوه ها و سبزیهایی که دور میریزیم هم آب مصرفی هستند برای تولید یک کیلو گندم 450 لیتر و برای سیب زمینی و میوه و …. هم آب مصرف میشود و به همین دلیل با مصرف بد و اسراف مواد خوراکی آب را هدر میدهیم .
اما در مورد مدیریت کشور بحثی داشتیم در دانشگاه تهران توسط دکتر زارعی متین از اساتید بنام ایران و آن سرمایه اجتماعی بود مهمترین و موثرترین و کلیدی ترین فاکتور تاثیر گذار بر ایجاد سرمایه اجتماعی عدالت است که متاسفانه در ایران وجود ندارد ،صحبت از حقوق اجتماعی میشود اما فرزندانشان از ما بهتران و نژاد برتر هستند و خارج از کشور زندگی میکنند و دوره میبینند تا بتوانند پس از پدر بر کشور دلسوزانه حکومت کنند ?

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...