«اصل ماجرا» این نیست که نیکی هیلی ادعا می کند لاشه یک موشک ایرانی را در عربستان پیدا کرده و از آن طرف معاون سخنگوی سازمان ملل ادعای وی را رد می کند. اصل ماجرا اینجاست که حالا امریکایی ها پس از اطمینان از مهار «توان هسته ای» ایران، قدم بعدی برای مهار «توان موشکی» ایران را محکم تر از همیشه برداشته اند.

15 سال قبل در تابستان 81 منافقین با برگزاری یک شوی تصنعی در هتل ویلارد واشنگتن اعلام کردند ایران در پی دستیابی به بمب اتم است و پس از آن 12 سال بعد ثمره آن فشارها در «برجام» به بار نشست. توافقی که در عمل زیرساخت هسته ای ایران را نابود کرد ولی در مقابل آن زیرساخت تحریم ها باقی ماند و حتی در مواردی بیشتر شد. حالا امریکایی ها شبیه همان نمایش را دوباره کلید زده اند، اما این باره برای توان موشکی ایران. ولی سوال اساسی این است: چرا شروع جدی فشارها برای از بین بردن «توان هسته ای» مان در دوره «اصلاحات» بود؟ و چرا شروع جدی فشارها برای از بین بردن «توان موشکی» مان در دوره «اعتدال» است؟

پاسخ واضح است: در هر دو دوره جریان غربگرایی در ایران قدرت را در دست داشته که به طرف مقابل ثابت کرده با فشار و تحریم عقب نشینی می کند. در هر دو دوره راهبرد «تنش زدایی» و «عقب نشینی» از حقوق ملت طرف غربی را به این نتیجه رسانده که ابزار فشار و تحریم و تهدید علیه ایران کارآمد است. به بیان دیگر؛ ریشه رفتارهای جنون آمیز امریکا و همنوایی اروپا با امریکا علیه موشک های ایرانی را باید در لبخندهای خودمان در برابر فشارهای دشمن جستجو کنیم.
goo.gl/Pe5R7A
ثابتی

?الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــ الْفَــرَج?

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...