آیا رئیس دولت کلید به سؤالات ما جواب می دن؟

1- چرا وزیر رفاه رفاه؟؟؟؟ مسئول رسیدگی به نفتکش وزارت نفت شد؟؟ تخصص وزیر رفاه اگر نفت و مدیریت حوادثه پس چرا وزیر رفاهه؟؟؟
امدادگران چینی رفتند تو نفتکش نیم ساعته جعبه سیاه کوچک رو میان شعله ها یافتند فرستادند پاناما چون صاحب پرچم کشتی بوده ۲جنازه رو پیدا کردند اما از ۳۰ نفر زنده دیگه نشد خبری بدست بیارند اکسیژن کم بود؟؟ ما تحریم هستیم نداریم چین هم دستگاه زنده یاب نداشت ؟؟؟
2- ما هنوز نفهمیدم اون کشتی که به نفتکش ایران با پرچم پاناما خورده کی بوده؟ و اون چی شده؟ تو اون کشتی چند نفر مردن ؟ و چرا اون کشتی رو باد و طوفان 120 مایل نبرده تو آبهای ژاپن و ؟؟؟؟؟
کاملاً مشخصه که همه سرنشینان غافل گیر شده و کشته شده اند که حتی به سراغ قایق های نجات نرفته اند چیزی شبیه انفجار عمدی در سانچی یا هدف اژدر قرار گرفته یا با مین دریایی برخورد کرده و الا ناخدا با تجربه کشتی روی رادار و با چشم غیر مسلح هم می توانست ببیند و متوجه شود تا دقایقی دیگر دو کشتی (اگر کشتی دومی وجود داشته) به هم برخورد می کنند در آخرین لحظات کشتی را با قایق های نجات ترک کنند. یعنی عین 32 نفر نمی دانستند چی حمل می کنند؟ و چه انفجاری در انتظارشان هست که رفتند در اتاق امن پایین کشتی ؟ و حتی احتمال خفگی را نمی دادند؟ (یعنی همگی در یک لحظه غافلگیر شده و کشته شده اند)
3- حالا امروز با اعلام انفجار و غرق کشتی وزیر رفاه که مسئول رسیدگی به انفجار نفتکش وزارت نفت است می گوید فرمانده چینی عملیات لحظه اول گفت همه خفه شده و مرده اند پس چرا فیلم بازی کردید و تکاوران ارتش را به چین بردید یعنی دولت چین برای خروج جنازه ها از دریا پس از غرق شدن هم نمی خواست بما چهارتا غواص بده برن جنازه ها را در بیارن مگر در یک اتاق امن محبوس نبودند ؟؟ تجسس زیادی نمی خواست که نیاز به غواصان تکاور ایرانی باشد؟؟
4- میعانات ما ؟؟؟ ۳۲ جوان ما با پرچم پاناما؟؟؟؟عجب دیپلماسی با عزتی داریم ؟؟
****بزرگوران هروقت تو مملکت ما دولتها یه گند به این بزرگی می زنن سریع به سنگ قبر زن علم الهدی و الان یه آشغال گفتن صدیقی گیر می دن ملت مشغول باشند کسی پیگیری نکند چه گندی توش بوده
من اغتشاشگر نیستم و فقط سؤالات ذهنی خودم رو طبق قانون اساسی از رئیس جمهور کشورم پرسیده ام شاید مسئولین هم به قانون اساسی مملکت عمل کنن و پاسخ ما را با شفاف سازی بدهند البته شاید ……..
خدایا یا سال 1400 رو زودتر برسان یا عجل لولیک الفرج

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...