پادشاه لخت است!
دوسال قبل عده ای سر حزب الله را به طاق کوبیدند که «همه چیز هماهنگ است،رهبری موافقند،در بالا همه چیز تحت کنترل است،نظام به تصمیم رسیده ،رهبری شب قدر متن برجام را کامل خوانده »! آنها در مدح و منقبت برجام سینه چاک کردند ، حتی کتاب نوشتند و…
همان روزها عده دیگری وضع امروز،سرخوردگی عمومی و همه خسارت های ناشی از دیپلماسی التماسی را پیش بینی کردند و ناصحانه هشدار دادند .

?حالا بعد از دوسال از اجرای برجام؛
دکتر ظریف می گوید نمی توانیم در انگلیس حتی یک حساب باز کنیم!
?دکتر سیف می گوید:دستاورد برجام تقریبا هیچ بود!
?رهبر انقلاب برجام را به 27 شرط مقید فرمودند اما حتی یکی از آنها به درستی رعایت نشد!

? بی هیچ تعارفی باید گفت آنچه رخ داد ،حاصل خود رایی های برخی،بی سوادی و بی هنری برخی دیگر و از جمله حاصل کار جماعتی است که در میدان جنگ گفتند:«ان شاالله گربه است»! این دستپخت آنها هم هست .
دستپخت آنها که بالش زیر سر جامعه گذاشتند و مردم را بی موقع خواب کردند تا برجام 20 دقیقه ای تصویب شود!
اما همان جماعت به جای تنبه و بیداری و جبران مافات (که البته خسارت برجام و لطمه ای که به اعتبار نظام خورد هرگز جبران نمی شود) ، به جای عبرت گیری از نتیجه پیروی از«خطوات شیطان»،بازهم گریبان حزب الله را گرفته اند و با برداشتی سطحی و اشعری از کلام رهبری، گناه همه چیز را به گردن بچه های انقلاب می اندازند!
آنها سر سوزنی حاضر نیستند درک و دریافت کنند که اگر امروز مردم یاس و دلخوری دارند و به تعبیر رهبرانقلاب «گلایه مند» هستند،بخاطر فلان برنامه و فلان مقاله نیست، بلکه بخاطر 4 سال پمپاژ دروغ و وعده های عملی نشده است. این را رهبری صریحا در سخنان 27 بهمن 95 اعلام کردند اما ظاهرا قرار نیست شنیده شود!
لخت بودن پادشاه تقصیر کسی نیست،ظاهر و باطن همین است..

حسین شمسیان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...